Csíkszentsimon, 2017. március 24.
Lázár János Miniszterelnökséget vezetõ miniszter sört kóstol az Igazi Csíki Sört gyártó csíkszentsimoni sörfõzdében 2017. március 24-én. Az Igazi Csíki Sör betiltásáról hozott január végi ítélet óta a sörfõzde Tiltott Igazi Sör néven gyártja a sört.
MTI Fotó: Veres Nándor
Gazdaság

Taktikát vált a Csíki Sör

Medvegy Gábor
Medvegy Gábor

hírszerkesztő. 2017. 08. 11. 07:14

A tulajdonos szerint árháború zajlik ellenük az áruházakban, ezért házhoz szállítással próbálkoznak.
Korábban a témában:

Kivonul a nagy áruházakból a Csíki Sör – Lénárd András, a csíkszentsimoni sörgyár tulajdonosa szerint a nagy sörgyártók árháborút indítottak ellenük.

Lénárd a Világgazdaságnak azt mondta: csak az Auchanban vannak jelen, ott a Heineken vagy a Dreher ugyanazon kategóriájú sörét nagyságrendileg 200 forintért forgalmazzák, míg a Csíkit a duplájáért, de szerinte nem azért, mert ők kétszer annyiért adnák, hanem mert meg akarják győzni a fogyasztót, hogy „milyen pofátlanul drága ez a Csíki”. A tulajdonos kitért arra is, hogy az ő cégének éves reklámköltségvetése nem haladja meg a 150 millió forintot, míg a Heineken csak júniusig 800 millió forintért reklámozott.

A csíkszentsimoni cég értékesítési stratégiát vált, Lénárd szerint más irányt kellett találni, hiszen gyártókapacitásukat tavaly éppen a magyarországi piaci reményekre alapozva bővítették. Így bevezetik a házhoz szállítást, amire a tulajdonos szerint mások nem képesek. Azt mondta, öt raktárukból a teljes országot képesek lefedni, órákon belül bárhová ki tudják vinni a megrendeléseket. A nagy sörcégek erre nincsenek felkészülve. „Ha csak 10 százalékkal tudjuk növelni az eladásainkat, máris újra a komfortzónába kerülünk” – jelentette ki Lénárd.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.