Gazdaság
tesco (tesco)

Leállt az online Tesco

24.hu
24.hu

2017. 08. 03. 13:38

Korábban a témában:

Csütörtök délelőtt a Tesco teljes közép-európai online rendeléseket feldolgozó rendszere leállt, ezért a cég minden mai rendelést törölt. A magyar ügyfelekhez sem érkeznek ma meg a megrendelt termékek – tudta meg az Index.

Az áruházlánc kérdésükre azt írta, bíznak benne, hogy a rendszer hamarosan helyreáll, a probléma megoldásán folyamatosan dolgoznak.

Azokat a vásárlókat, akiket érintett a probléma, természetesen kompenzálni fogja a Tesco és ezúton is elnézést kérünk az őket ért kellemetlenségért. A rendszerleállás okát vizsgáljuk. A probléma megoldása várhatóan még a mai napon megoldódik – írták a portál megkeresésére.

A Tesco online bevásárlását 2013-ban indította el. A leállás tényét oldalukon is jelzik:

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Charleroi, 2017. szeptember 19.
A Ryanair ír légitársaság repülőgépei a belgiumi Charleroi repülőtéren 2017. szeptember 19-én. A cég több mint 2000 járatát törölte, ebből 143 Belgiumból induló járatot pilótahiány, a légiforgalmi irányítás kapacitásának szűkössége, a sztrájkok, a kedvezőtlen időjárás, valamint a személyzet szabadságának kötelező kiadása miatt. (MTI/EPA/Stephanie Lecocq)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.