Gazdaság
Elkezdődött a magyar dinnye népszerűsítése a Tesco áruházakban

Dinnyeháború kezdődik a Tesco ellen

Medvegy Gábor
Medvegy Gábor

hírszerkesztő. 2017. 07. 07. 15:25

A termelők barátságtalan lépésnek tartják, hogy az áruházlánc a magyar dinnyeszezon kezdetekor kezd árcsökkentésbe.
Korábban a témában:

Hatósági és etikai eljárást kezdeményez a Tesco-Global Áruházak Zrt. ellen a FruitVeB Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács is, csatlakozva a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara kezdeményezéséhez.

A szervezet közölte: az elmúlt évekhez hasonlóan többször egyeztettek az áruházláncok képviselőivel annak érdekében, hogy a hazai dinnye megjelenésekor az áruházláncok felvegyék kínálatukba a magyar termelők dinnyéjét. A dinnyeszezon várható kezdetéről idén is sajtóközleményt adtak ki, a terméskilátásokról is tájékoztatták az érdeklődőket, így a kereskedelmi láncok képviselőit is.

Ennek fényében a FruitVeB barátságtalan lépésnek tartja, hogy a Tesco a magyar dinnyeszezon megkezdésekor kezd árcsökkentésbe. Ez szerintük a vásárlók megtévesztésével is jár, mert időben egybeesik az Agrármarketing Centrum és a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara dinnyeszezont bevezető kóstoltatási akciójával.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.