Gazdaság

Helyreigazítás

24.hu
24.hu

2017. 06. 16. 10:28

Lapunk 2013. szeptember 3-i számában „Kamu a PSZÁF biztos call center, ne dőljön be!” címmel megjelent írásunkban valótlanul híreszteltük- a PSZÁF téves tájékoztatása nyomán – , hogy független biztosításközvetítők ne szervezhetnék ki a kötelezően fenntartandó telefonos  ügyfélszolgálatot, s így az ilyen szolgáltatást részükre felajánló Lépéselőny Kft. nem törvénynek megfelelő, „PSZÁF biztos” megoldást nyújtja ügyfeleinek.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.