Gazdaság
Vác, 2011. november 3.
Beliczay Barbara 35 éves orvos napi bevásárlást intéz, miután befejezte munkáját a váci Jávorszky Ödön Kórházban. Havi 160 órás kórházi állása mellett havonta 200 órában háziorvosi ügyeletet lát el a Dunakanyar több településén, munkaszüneti napokon. A Magyar Rezidens Szövetség szerint eddig 2500 orvos és rezidens helyezte letétbe felmondását, amellyel bérük és munkakörülményeik rendezését szeretnék elérni.
MTI Fotó: Beliczay László

Minden negyedik forintot sajátmárkás termékekre költöttünk

24.hu
24.hu

2016. 07. 12. 11:03

Korábban a témában:

Tavaly 5 éves stagnálást követően 1 százalékponttal, 24 százalékra emelkedett a kereskedelmi láncok saját márkáinak részesedése a napi fogyasztási cikkek piacán – derül ki a GfK legfrissebb tanulmányából. A kereskedelmi márkák a diszkontokban, drogériákban és a szupermarketekben erősödtek leginkább. A diszkontokban a sajátmárkás termékek piacrésze 3 százalékpontos növekedést ért el.

Kiemelték: legnagyobb arányban a vatta, a nedves tisztítókendő, a kutyaeledel, a sűrített tej és a multipack jégkrém kategóriákban részesednek a kereskedelmi láncok saját márkái. Viszont az áztatószerek és hajszínezők 100 százalékát, a hagyományos instant kávémixeket és fogkrémkategóriákat pedig 95, illetve 96 százalékban a gyártói márkák uralják.

A GfK kereskedelmi márkák analízisének tanulmánya 2000 óta követi nyomon a napi fogyasztási cikkek (FMCG) piacán az egyes márkatípusok részesedésének és a vásárlói szokásoknak az alakulását. A reprezentatív felmérést 2000 háztartás bevonásával végzik.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.