világmárkák (márka, élelmiszeripar, multinacionális cég, infógrafika,)
Gazdaság

Ezek a világ legsikeresebb márkái 2016-ban

24.hu
24.hu

2016. 06. 17. 10:31

Korábban a témában:

A Millward Brown 11. alkalommal közzé tett, legértékesebb globális márkákat összesítő Top 100-as listáját. Most először figyelembe vették a fogyasztók véleményét is.

Az abszolút sorrend a következő lett:

  1. Google
  2. Apple
  3. Microsoft

Nagy meglepetés, hogy a Google átvette az Apple-től az első helyet. A Google 32%-kal növelte értékét 229 milliárd dollárra, míg az Apple értéke 8%-kal, 228 milliárd dollárra csökkent.

A Microsoft megőrizte 3. helyét 5%-os növekedésével és 122 milliárd dolláros értékével, míg a Facebook (+44%, 5. hely) és az Amazon (+59%, 7. hely) először lépett be az első 10 helyezett közé. A 100-as listán szereplő márkák összértéke 3%-kal emelkedett és elérte a 3,4 billió dollárt.

A legértékesebb cégek nem csak márkaértékben előzik meg a listán nem szereplő versenytársaikat, de pénzügyi teljesítményben és részvényesi megtérülésben is jobban szerepelnek.

A felmérés szerint az erős márkák fenn is tudják tartani vezető pozíciójukat, ezt jelzi, hogy a 2016-os listán szereplő márkák csaknem fele (46) megjelent már a 2006-ban publikált első listán is.

Újdonság, hogy a Top 10 márka közé került az Amazon.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

CANNES, FRANCE - MAY 21:  Nicole Kidman departs after the 'How To Talk To Girls At Parties' screening during the 70th annual Cannes Film Festival at on May 21, 2017 in Cannes, France.  Celebrities, fans and the movie world have descended on Cannes for this year's festival of the screen. For seventy years The Croisette Boulevard has always been the centre of athe place watch the rich and dandy and people from all walks of life to promenade.  (Photo by Christopher Furlong/Getty Images)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.