Gazdaság

Virsli, pezsgő, Tesco – menő lett a magyar pezsgő szilveszterkor

pezsgő újév (újév, pezsgő, szilveszter, )
pezsgő újév (újév, pezsgő, szilveszter, )

A hipermaketek decemberben realizálják pezsgőből és virsliből az éves forgalom jelentős részét. A Tescónál virsliből közel 560 tonnát értékesítenek, a pezsgő esetében az eladások 36 százaléka bonyolódik az év végén – írta a hipermarketlánc közleménye.

A vásárlók a pezsgő esetében márkahűek, s inkább a magyar termékeket keresik, míg a virslifogyasztás évről-évre a közép-és felsőkategóriás árucikkek felé tolódik.

A szilveszteri időszakban is az édes pezsgő a legnépszerűbb, ezt követi a félszáraz, majd a száraz és az extra száraz. A hazánkban is egyre nagyobb népszerűségnek örvendő olasz pezsgőbor, a prosecco és a gyerekpezsi iránt is megnő ilyenkor a kereslet. A vásárlók 8 különböző prosecco fajta és öt gyerekpezsi íz (alma, szamóca, meggy, szőlő és barack) közül választhatnak az üzletekben.

Ha virsli, akkor baromfi és előre csomagolt: a megvásárolt virslik 60-65 százaléka baromfihúsból készül. A csemegepulti termékeknél szilveszter előtt 2-3, az előre csomagolt árunál pedig 3-4-szeresére nő a forgalom. A csemegepultban a frankfurti és juhbeles, az önkiszolgáló területen a Sága Füstli, Pick Műbeles és Békebeli virslik, valamint a Wiesbauer prémium termékek a legkedveltebbek.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik