éden hotel (éden hotel)
Gazdaság

Ennyit nyert a Vodafone az Éden-botránnyal

Tamásné Szabó Zsuzsanna
Tamásné Szabó Zsuzsanna

gazdaságos. 2015. 04. 30. 14:28

Éden Hotel

Fenntartva, hogy a felháborodás őszinte, azért tagadhatatlan, hogy sok PR-os számára álom, hogy egy nap minden címlapon a cég szerepeljen.

Csak az online magazinok és hírportálok közül 33 címlapján jelent meg a cég elhatárolódása. Ezeken a felületeken fizetett hirdetés egy napra 7 milliós listaáron jeleníthető meg, derült ki a marketingszoveg.com elemzéséből.

Ez az összeg az úgynevezett listaárak összege – mondja a gyűjtést vezető Sipos Zoltán tartalommarketing-specialista.A net-net ár, tehát az ügynökségi és más kedvezmények utáni összeg nyilván ennél alacsonyabb is lehet. Viszont ezt kompenzálja, hogy kiemelt helyen jelentek meg az anyagok, és nem szponzorált anyagként.

A hír villámgyorsan berobbant a közösségi médiában is, televíziós és rádiós megjelenéseket vont maga után. Bár ezek összesített értékét csak megbecsülni lehet, az biztos, hogy jót tett a márkanévnek a hirtelen jött népszerűség. A szakember szerint a teljes kampányérték elérheti az 50 millió forintot.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

The rescued private owned submarine UC3 Nautilus that sank on Friday 11. August, are dragged into Copenhagen Harbor 12. August 2017 by the Salvage ship Vina. The Swedish journalist Kim Wall which was on board the submarine is still missing. Owner and Captain Peter Madsen was rescued and charged with negligent manslaughter. (Foto: Jens Noergaard Larsen/Scanpix 2017)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.