Gazdaság

A Lenovo a kis cégeket célozza

admin
admin

2006. 10. 04. 12:14

A nagyvállalati piac stagnál, új ügyfeleket szerezni csak veszteséggel lehet, ezért itt csak a pozíciók megőrzéséről lehet szó – tette hozzá.


A termékeket illetően hasonló a helyzet az asztali gépek esetében is, így növekedési lehetőség a hordozható gépek, a notebookok piacán képzelhető el.


Az igazgató elmondta: az idén a második negyedévben a hordozható gépek üzleti piacán 14 százalék volt a részesedésük, s ezzel nagyjából megszerezték a harmadik helyet.


A kínai Lenovo magyar leányvállalata egy évvel ezelőtt alakult, akkor, amikor az ázsiai cég megvásárolta az amerikai IBM PC-üzletágát, s világszerte átvette ügyfeleit is.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2017. március 23.
Mol felirat az olajkonszern töltőállomásán Budapesten, a Szentendrei úton 2017. március 23-án.
MTI Fotó: Marjai János
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.