Gazdaság

ARIEL-RAKÉTA A PROCTERTŐL

Új Ariellel jelentkezik a magyar piacon a Procter & Gamble hazai leányvállalata, amely az idén 40 százalékkal akarja növelni eladásait. A cég közlése szerint a Procter magyarországi forgalma meghaladta a 15 milliárd forintot, míg a Dun & Bradstreet céginformációs társaság adatai szerint a Procter kkt.-jának nettó árbevétele 13,5 milliárd volt 1995-ben. A fejlődés mindenesetre a D&B szerint is dinamikus, hiszen közel ötmilliárdos árbevétel-növekedést regisztráltak a Procternél, ami részben nyilván a tavaly meghonosított új márkáknak: a Safeguardnak, a Tempónak és a Secretnek köszönhető. A piacszerzést a Procter & Gamble a korábbiaknál magasabb reklámköltségvetéssel támogatja, amit az is mutat, hogy a cég 1995-ben már a legnagyobb költőnek számított a médiapiacon, és 1996 első félévében is megtartotta ezt a pozícióját.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik