Sencsenben gála előzte meg az éjféli “nyitást”, amit százmilliók néztek és ahol kiderült, az Alibaba okostelefonos alkalmazás felhasználóinak háromnegyede 35 év alatti. Úgy volt, hogy az esemény nagykövete Katy Perry lesz, ám ő családi okokra hivatkozva lemondta az estet,
Így azért érthető, hogy felesége, Victoria Beckham, aki nemrég Hongkongban nyitott üzletet, miért töltött fel egy olyan képet Instagramra, amin Jack Mával, az Alibaba-csoport elnökével látható.
Frank Lavin, a Forbes egyik munkatársa elmondta, szükségszerű, hogy egy márkának 2016-ban három stratégiája legyen:
- egy a kínai piacra,
- egy a globális piacra
- és egy az Alibabára/Aliexpress-re.
Az amerikaiak mindent visznek
Nem tudni, hogy mekkora hatással vannak a Trump megválasztását követő devizaingadozások a rendelésekre, viszont az első tíz perc után kiderült, hogy az amerikai márkák iránt a legnagyobb az érdeklődés. A sort a japán és a kínai eladók folytatják.
Fejlécképünk David Beckham Instagramjáról származik.