Élet-Stílus

Az ilyenekért mondják a homofóbokra, hogy ostobák

Van az Egyesült Államokban egy fundamentalista, magát kereszténynek nevező, konzervatív szervezet, az American Family Association (AFA). Túl sok keresztényi dolgot nem művelnek, 1977-es alapításuk óta a tevékenységük jórészt tiltakozásban, és bojkottok hirdetésében merül ki.

Leginkább a pornográfia, a heteroszexuálistól eltérő szexuális szokások, és a nem keresztény vallások zavarják őket. De leginkább mégis a homoszexualitás. A a szervezet volt kaliforniai vezetője, Scott Lively, szerzőtársával Kevin Abramssal kiadott egy The Pink Swastika című könyvet, ami arról szó, hogy az egykori német nácipárt valamennyi vezetője, Hitlerrel az élen, homoszexuális volt.

Az AFA legutóbb a H&M divatmárka ellen hívott bojkottra, a One Million Moms (1MM) című projektjén keresztül. Bár a név magyarul annyit tesz: Egymillió Anya, ez csak azt jelenti, hogy AFA szeret nagy számokkal dobálózni, az egész szervezetnek összesen 185 ezer tagja van.

„Az 1MM nem biztos benne, hogy a H&M végiggondolta-e az új reklámkampányát, de ha az volt a céljuk, hogy megsértésék a vásárlóikat, és a családokat, akkor sikerrel jártak.” – írják.

Ez a videó verte ki náluk a biztosítékot, kitaláljátok mivel?

Nos, szerintük nem helyénvaló, hogy egy nő “igen szűk” fehérneműben jelenik meg a klipben, hogy láthatunk egy nőnek öltözött férfit, és hogy a végén két „tinilány” megcsókolja egymást a víz alatt. Az AFA szerint a cég, épp a legnagyobb célcsoportjának tekintett kamaszok erkölcseit, és morálját rombolja, ezért arra szólították fel híveiket, hogy a lábukat se tegyék be a H&M üzleteibe.

Nem tudni, hogy az AFA szerint milyen fehérneműben jelenhet meg egy nő a képernyőn, ahogy azt sem, miből gondolják, hogy a csókolózó nők kamaszok. Azt viszont tudjuk, hogy a női ruhás férfi ügyében nagyon melléfogtak.

A videóban Fatima Pinto, a thaibox (Muay Thai) 2011-es, női világbajnoka látható. Nem szerepel benne viszont Hari Nef, a H&M valóban transznemű modellje. A cég nem reagált bojkottra, valószínűleg nem tartanak tőle, hogy a One Million Mom párezer, főleg férfiakból álló, Twitteres követőcsoportja bedönti majd a bizniszt.

(Pink News)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik