Élet-Stílus

Fiút választott a menő sminkmárka a reklámarcának

Molnár Dávid
Molnár Dávid

újságíró. 2016. 10. 13. 16:20

James Charles Instagramon eddig sem volt ismeretlen a sminkkedvelők körében, a CoverGirl viszont nemzetközi hírnevet adott neki: őt választotta ugyanis a márka a legújabb reklámarcának és ezzel együtt szóvivőjének. Az Allure interjút is készített vele, amiből kiderül, 5-6 éve néz oktatóvideókat, de képzésen még soha nem vett részt.

A hír népszerűségét jól mutatja, hogy Charles a bejelentése óta az interjúig, azaz két nap alatt 130 ezerrel több követőt tudhat magáénak Instagramon – ahol egyébként részben a hangsúlyos rúzsairól és a szivárványszínű szemfestéséről ismerik.

A legmeglepőbb talán mégis az, hogy a srác egy éve hozta létre a profilját, és sosem vett részt sminkesképzésen.

Ahhoz képest Youtube-csatornáján többek között ilyeneket alkot:

Az Allure-nek adott válaszaiból kiderül, hogy alig várja a következő egy évet, és a felkérés mellett annak is örül, hogy olyan hírességek adják át neki a kilincset, mint például Katy Perry.

Az Instagram-profilját a munkái miatt hozta létre, illetve azért, hogy kiépítse a vevőkörét. Szerinte a tudása javarészt a gyakorlásnak köszönhető, illetve annak, hogy már több mint öt éve néz ilyen témájú Youtube-oktatóvideókat.

Kedvenc stílusa az avantgárd, és úgy gondolja, a klasszikus glamour stílus sosem megy ki a divatból.

És hogy miből áll majd az együttműködés?

A közös munka október végén “látszik meg” először: akkor mutatják be az új So Lashy! szempillaspirál kampányfotóit és -videóját, aminek ő lesz az arca.

Ha pedig azon gondolkodtok éppen, honnan ismerős nektek a CoverGirl neve, eláruljuk: éveken át ők voltak az America’s Next Top Model (Topmodell leszek) szponzorai, így nagyjából ötpercenként elhangzott a nevük az epizódokban.

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.