Élet-Stílus

Fiút választott a menő sminkmárka a reklámarcának

Molnár Dávid
Molnár Dávid

újságíró. 2016. 10. 13. 16:20

James Charles Instagramon eddig sem volt ismeretlen a sminkkedvelők körében, a CoverGirl viszont nemzetközi hírnevet adott neki: őt választotta ugyanis a márka a legújabb reklámarcának és ezzel együtt szóvivőjének. Az Allure interjút is készített vele, amiből kiderül, 5-6 éve néz oktatóvideókat, de képzésen még soha nem vett részt.

A hír népszerűségét jól mutatja, hogy Charles a bejelentése óta az interjúig, azaz két nap alatt 130 ezerrel több követőt tudhat magáénak Instagramon – ahol egyébként részben a hangsúlyos rúzsairól és a szivárványszínű szemfestéséről ismerik.

A legmeglepőbb talán mégis az, hogy a srác egy éve hozta létre a profilját, és sosem vett részt sminkesképzésen.

Ahhoz képest Youtube-csatornáján többek között ilyeneket alkot:

Az Allure-nek adott válaszaiból kiderül, hogy alig várja a következő egy évet, és a felkérés mellett annak is örül, hogy olyan hírességek adják át neki a kilincset, mint például Katy Perry.

Az Instagram-profilját a munkái miatt hozta létre, illetve azért, hogy kiépítse a vevőkörét. Szerinte a tudása javarészt a gyakorlásnak köszönhető, illetve annak, hogy már több mint öt éve néz ilyen témájú Youtube-oktatóvideókat.

Kedvenc stílusa az avantgárd, és úgy gondolja, a klasszikus glamour stílus sosem megy ki a divatból.

És hogy miből áll majd az együttműködés?

A közös munka október végén “látszik meg” először: akkor mutatják be az új So Lashy! szempillaspirál kampányfotóit és -videóját, aminek ő lesz az arca.

Ha pedig azon gondolkodtok éppen, honnan ismerős nektek a CoverGirl neve, eláruljuk: éveken át ők voltak az America’s Next Top Model (Topmodell leszek) szponzorai, így nagyjából ötpercenként elhangzott a nevük az epizódokban.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

CANNES, FRANCE - MAY 21:  Nicole Kidman departs after the 'How To Talk To Girls At Parties' screening during the 70th annual Cannes Film Festival at on May 21, 2017 in Cannes, France.  Celebrities, fans and the movie world have descended on Cannes for this year's festival of the screen. For seventy years The Croisette Boulevard has always been the centre of athe place watch the rich and dandy and people from all walks of life to promenade.  (Photo by Christopher Furlong/Getty Images)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.