Élet-Stílus

Vér, inak, belek – rosszul lettek a vásárlók az állatvédők brutális kampányától

Neményi Márton
Neményi Márton

ír, fotóz. 2016. 05. 16. 11:05

Szokás szerint sokkoló akcióval támadt a PETA: kamu luxusboltot nyitottak, a bőrruhákban és -táskákban szörnyű meglepetéssel.

Látszólag teljesen tisztességes luxusboltot nyitott a PETA állatvédő szervezet Bangkok bevásárlónegyedében, ahol a bőrruhákat és -kiegészítőket áruló menő üzletek teljesen átlagosnak számítanak. A vásárlók nem is gyanakodtak, elvégre a semmiből felbukkanó, új márkákat népszerűsítő pop-up boltokon már senki sem lepődik meg. Aztán elkezdték közelebbről is megvizsgálni az árukat, hogy hányingerrel küzködve hőköljenek hátra.

A PETA többek között arra szeretné felhívni a figyelmet a sokkoló kampánnyal, hogy egy bőr kézitáska elkészítéséhez nem egy, hanem négy krokodilt ölnek meg, illetve, hogy csak Délkelet-Ázsia dzsungeleiben évi félmillió piton esik a divatipar áldozatául. A videót tényleg csak erős gyomrúaknak és idegzetűeknek ajánljuk – nekik viszont külön felhívjuk a figyelmüket a rendkívül meggyőző (természetesen mű) állati belsőségekre, vérre és a dobogó szívekre!

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

MUNICH/GERMANY - JANUARY 19: Niall Ferguson (Harvard University) gestures speaking on the podium during the DLD16 (Digital-Life-Design) Conference at the HVB Forum on January 19, 2016 in Munich, Germany. DLD is a global network of innovation, digitization, science and culture, which connects business, creative and social leaders, opinion formers and influencers for crossover conversation and inspiration. (Photo: picture alliance / Jan Haas)/picture alliance
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.