Élet-Stílus

Az édesség öl: ez a bizarr reklámsorozat időben ráébreszthet mindenkit a cukorbetegség veszélyeire

Vincze Miklós
Vincze Miklós

Kultúrák és cool túrák. 2016. 04. 07. 17:11

Hiszen a kezeletlen diabétesz többek közt a sérülések lassabb gyógyulásához vezethet.

A bangkoki Ogilvy & Mather reklámügynökség egyik grafikusa, Nattakong Jaengsem legújabb munkái egyikében súlyos kar-, térd- és lábsérülésekkel hívta fel a veszélyt a cukorbetegség velejáróira, de sebek helyett különböző édességeket – csokoládéfagylaltot, bonbonokat, csokidarabokat, kekszet, mogyoróvajat és eperfagylaltot – használt:


A reklám saját kategóriájában egy Bronz Oroszlánt nyert el a tavalyi Cannes-i Reklámfesztiválon.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Swedish director Ruben Ostlund delivers a speech on stage after he was awarded with the Palme d'Or for the film 'The Square' on May 28, 2017 during the closing ceremony of the 70th edition of the Cannes Film Festival in Cannes, southern France.  / AFP PHOTO / Alberto PIZZOLI
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.