Élet-Stílus

Az édesség öl: ez a bizarr reklámsorozat időben ráébreszthet mindenkit a cukorbetegség veszélyeire

Hiszen a kezeletlen diabétesz többek közt a sérülések lassabb gyógyulásához vezethet.

A bangkoki Ogilvy & Mather reklámügynökség egyik grafikusa, Nattakong Jaengsem legújabb munkái egyikében súlyos kar-, térd- és lábsérülésekkel hívta fel a veszélyt a cukorbetegség velejáróira, de sebek helyett különböző édességeket – csokoládéfagylaltot, bonbonokat, csokidarabokat, kekszet, mogyoróvajat és eperfagylaltot – használt:

d3668b29457117.55f3ca42136c0

dad40629457117.55f3ca4218d2b

6e36cf29457117.55f3ca4217bda
f389f829457117.55f3ca4214863

5bbd0029457117.55f3ca4216b2d

4aa1af29457117.55f3ca42124ef

9f586b29457117.55f3ca4215abf

032b7429457117.55f3ca42114b4

32027029457117.55f3ca4210481

A reklám saját kategóriájában egy Bronz Oroszlánt nyert el a tavalyi Cannes-i Reklámfesztiválon.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik