Élet-Stílus

Rettenetes, elbaltázott, retusált fotóval csinált hülyét magából a csokigyár

Neményi Márton
Neményi Márton

ír, fotóz. 2016. 02. 20. 10:24

Rég nem láttunk ilyen ötletes reklámot, hatalmas tisztelet a Snicksersnek!

Kedves olvasó, nézze meg ezt a képet és találja meg a kilenc furcsaságot! (Mi kilencet találtunk, de simán lehet, hogy van több is!)

Ha nem sikerült, vagy első ránézésre észre sem vette, hogy valami nem oké, akkor ön bizony már megszokta az agyonphotoshopolt és ennek megfelelően lépten-nyomon elhibázott képek látványát! A Snickers szerencsére nem véletlenül publikálta ezt a képet, ez a reklám ugyanis egy paródia is egyben, paródia, amit rég megérdemeltek az agyonretusált reklámfotókban utazó cégek és grafikusok. Ez kiderül a szövegből is (“a retusőröket megzavarja az éhség”).

Ezzel pedig, nincs mese, a Snickers lett a világ legmenőbb csokija. (Ez a cikk pedig nem fizetett hirdetés.)

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2017. július 18.
Utas a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) új elektronikus bérletét használja Budapesten, a Deák téri metrómegállóban 2017. július 18-án. A napokban elindította a BKK az online jegy- és bérletvásárlási felületet, amelyre a vásárlóknak minden nap be kell majd lépniük. Először teljes árú és tanuló, félhavi és havi Budapest-bérletek, 24, 72 órás és hetijegy vásárlására lesz lehetőség.
MTI Fotó: Balogh Zoltán
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.