Élet-Stílus

Megszűnhet a fiatalok közkedvelt márkája, a D&G

Kétségbeesett divatrajongók árasztották el az olasz boltokat, miután felröppent a hír, hogy megszűnik a D&G.

Ugye ismerős a divatos napszemüveg, mobiltelefon vagy parfüm, amin az aranyozott D&G felirat látható? Nos, a fiatalos luxusdizájnnal ellátott márka tündöklése véget érhet.

Legalábbis erről akarja meggyőzni egy olasz kereskedő a világsajtót. Az úriember azt állítja, hogy Domenico Dolce és Stefano Gabbana ezen túl a kettő helyett csak egyre, pontosabban csak a Dolce & Gabbana márkájukra akarnak koncentrálni. Az anonimitást kérő informátor szerint a fiatalos D&G néven ismert ágat szeretnék beolvasztani a nagyobb, exkluzívabb brand alá.
„Nem értem, miért, hiszen a D&G 400 millió eurós bevételt produkál, fiatal, rugalmas és igazán jövedelmező” – vélekedik a kilétét fel nem fedő olasz személy, aki még azt is hozzáteszi, hogy a tervezőpárost elég okosnak tartja ahhoz, hogy tudja, a dizájnerek jól megfontolt döntés után lépnek csak.

Valószínűleg ez nem egy újabb szimpla marketingfogás, hanem valóban felmerült a divatház átrendeződése. Egy másik olasz kereskedő állítja, hogy a két márka összeférhetetlensége már rég látható: „a két márka egymásnak esik áldozatul. Nem lehetett eldönteni, hogyan értékesítsék és pozícionálják őket, sőt, még az áraik is nagyon hasonlítottak.”

A Dolce & Gabbana a híreszteléseket egyelőre nem cáfolja, de nem is erősítette meg. A D&G néven fémjelzett színes, dinamikus darabok egyelőre még kaphatók és számíthatunk egy 2012-es tavaszi/nyári kollekció bemutatóra is.

(Feljebb a D&G, lejebb pedig a Dolce & Gabbana 2011-es kollekciójából láthatunk képeket.)

AJÁNLOTT LINKEK:

Vége a D&G-nek? (www.fashiontime.hu)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik