Élet-Stílus

Új reklámforma a Facebookon

Magyarországot is elérte a a fogyasztók és ismerőseik online aktivitása és érdeklődése köré szervezett marketingkommunikáció, az úgynevezett szponzorált hír.

A szponzorált hír minden eddiginél erősebb felhasználói interaktivitást ad meglévő Facebook kampányokhoz, a felhasználók ismerősi kapcsolatait felhasználva. Az új hirdetési formátumot múlt héten mutatták be Dublinban az első “Facebook Key Clients Summit” rendezvényen, ahol Magyarországról a Thinkdigital volt a résztvevő, amey dél-kelet európa egyik legszélesebb internetes hirdetési hálózatát kezeli.

A Facebook Magyarországon elérte idén januárban a 2,7 milliós aktív felhasználói számot. Így egyre szélesebb réteget lehet célirányosan elérni a hirdetésekkel.

A tavalyi évben a Twitter kezdett próbálkozni a szponzorált bejegyzésekkel. Már a kipróbálás fázisában olyan hirdetőket sikerült bevonniuk, mint a Red Bull, a Sony Pictures vagy a Starbucks. A szponzorált bejegyzések lényege, hogy a márkák szponzorált üzenetei ugyanolyan funkcionalitásokkal bírnak, mint a normál bejegyzések, azzal a különbséggel, hogy a fizetett jelleg jelölve van.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik