Az AdvertisingAge birtokában lévő lista a Google legnagyobb hirdetőit sorolja fel 2010 júniusában. Nem meglepő módon milliárdos forgalmú cégek vezetnek, mint az AT&T, az Amazon 5,85 millió dolláros kiadással, vagy az Expedia, a nyugati félteke legnagyobb online utazási portálja 5,95 millióval. Az AT&T 8,08 millió dolláros költésének érdekessége, hogy a hatalmas összeget, amelyet a Google-on költött, éppen a Google egyik legnagyobb konkurense, az Apple új iPhone-jának bevezetése kapcsán tette.
Maga az Apple is relatíve nagy vásárlónak számít a Google-on, hiszen alig egy hónap leforgása alatt 1 millió dollárnál többet hagy a keresőcég hirdetési hálózatán. A lista szerint 47 olyan vállalat van, amely többet költ havi 1 milliónál.
Meglepetése valamelyest a listának, hogy nincs egyértelműen domináns hirdető. A Google keresőjéből származó bevételek a hirdetési struktúrából fakadóan számtalan helyről származnak, így a top10 hirdető a bevételek mindössze 5 százalékát termeli, a legnagyobb hirdető az AT&T mindössze az 1 százalékát.
A költéseket nagyban befolyásolja a szükséges kommunikációs stratégia is. A hirdetők közt az élmezőnybe tornázta fel magát a nyáron a BP olajtársaság, amely általában havi 57 ezer dollárt költ el keresőoldali hirdetésre. A Mexikói-öbölben történt katasztrófa nyomán most viszont gyakorlatilag „felvásárolták” a találati lista első helyezéseit az ’olaj’, a ’terjedés’, a ’szivárgás’ keresésekre. Mindezt potom 3,59 millió dollárért, egy hónapra. (Kritikusok szerint inkább az olajfolt eltüntetésére kellett volna mindezt költeniük).