Élet-Stílus

Megint “forradalmasít” az Apple

Saját reklámrendszerét mutatja be hamarosan Steve Jobs cége.

A MediaPost információi szerint az Apple április 7-én, alig pár nappal az iPad piacra dobása után jelenti majd be, saját, iAd névre hallgató mobilos hirdetésmegjelenítő rendszerét. A megoldást már ismerő Apple-vezetők szerint Steve Jobs a “forradalmi” és a “következő nagy dobás” kifejezésekkel jellemezte a szolgáltatást.

Az Apple-nek van egy elég erős eszköze ahhoz, hogy sikerre vigye az iAd rendszert. Bár a nevénél sokkal többet még nem tudunk róla, szinte biztos, hogy bejelentése után első körben – a már bevett módszerrel – kitiltják az összes többi hasonló megoldást az App Store-béli alkalmazásokból. A fejlesztők, ha pénzhez szeretnének jutni, majd az iAd rendszert építhetik be az iPhone, iPod touch és iPad gépekre telepíthető alkalmazásaikba.

Az Apple – a Google-AdMob üzlet után nem sokkal – januárban vásárolta meg a Quattro Wireless nevű mobilreklámos céget. Cupertino ezután nem sokkal fogta magát, és kitiltotta alkalmazásboltjából a helyfüggő hirdetésekkel operáló alkalmazásokat.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik