Élet-Stílus

A CNN pénzeli a Lotust

Együttműködési megállapodást kötött a világ vezető hírcsatornájával a Lotus. A CNN-logó egész szezonban az autón virít majd.

A Lotus név 1993 után tér vissza a Forma-1-be, a malajziai hátterű istállót neves szponzor is támogatja majd a 2010-es idényben.

“Büszkék vagyunk, hogy a CNN-t is üdvözölhetjük a Lotus családban” – nyilatkozta Tony Fernandes csapatfőnök. “Ez annak a pozitív fogadtatásnak a jele, amit az üzleti piacon elértünk, egy tekintélyes, naponta milliókhoz szóló, megbízható partnert szereztünk. Az egész csapat és személy szerint én is alig várom a CNN-nel a következő hónapokban és években folytatott közös munkát, amelynek sok izgalmas, látható eredménye lesz.”

A megállapodást a CNN kereskedelmi ügyeiért felelős cége, a Partner Solutions Group intézte, a társaságot a CNN nemzetközi hirdetési részlegének alelnöke, Rani Raad vezeti.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik