Élet-Stílus

Az egyik legjobb üzlet a játékon belüli hirdetés

A Screen Digest médiaelemző cég szerint a játékokon belüli reklámozás piaca öt éven belül elérheti akár az egymilliárd dollárt is.

Nemrég még csak tervben létezett a koncepció: reklámtáblák a játékban – valódi reklámmal és termékekkel. Azóta viszont alig bírnak lépést tartani a hirdetőguruk a 18-25 év közötti férfi célközönséggel – akik a tv helyett immáron a játékokat nyúzzák jobban.

Ahol ezek a nagynevű hirdetők mennek, oda folyik rögtön az ágazat pénze. Ráadásul nem is kevés pénz! A hirdetések között van, amelyik nem illik oda, van, amelyik pont kéne a játékhoz – és van, amely Obamát reklámozta a kampánya teljében.

Néhány játék, amelyben Obamát reklámozták:
* Nascar 09
* NBA Live 08
* Need for Speed Carbon
* Need for Speed Prostreet
* NFL on Tour
* NHL 09

Az egyik legjobb üzlet a játékon belüli hirdetés 1

A pillanatnyilag érezhető visszaesés azonban nem bátortalanítja el a befektetőket – hiszen válság van. Amint magára talál a gazdaság, a reklámok is megújult erővel fogják ostromolni a játékosokat. A hirdetőknek nincs más választásuk, hiszen – saját szavaikkal élve – „a népesség egy részét más médián keresztül egyszerűen nem érjük el”.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik