Élet-Stílus

Felsőbb osztályba lép

A megújult CRV továbbra is a szabadidő-autók használati értékét kínálja, de a személyautókéhoz sokkal közelebb álló vezethetősége és stílusa egy egészen új vevőkört is megcélzott.

Pályafutásának tizenegy éve alatt több mint 2,5 milliót adtak el a CR-V-ből. A Honda most arra készül, hogy még ezt a népszerűséget is feljebb srófolja. Ennek érdekében sportosabbra vették az autó stílusát, ezt jelzik a kupészerűen elkeskenyedő oldalablakok és az előretolt utastér is. Az orr dizájnja szintén merészebb – nagyobb a motorházfedél, a különleges, dupla hűtőrácsot projektoros fényszórók és nagyobb lökhárító fogja közre. Az izmos alsó részek, a szélesebb nyomtáv és a szériában szerelt, 17 colos kerekek a CR-V sportos szabadidő-autós eredetére utalnak.


Felsőbb osztályba lép 1

A belső tér továbbra is nagyvonalú, a méretek gyakorlatilag megegyeznek a kifutó modellével, ámbár a raktér annyival még nőtt is, amennyit a korábban a hátsó ajtóra szerelt pótkerék elfoglalt. Az utasok továbbra is élvezhetik a magas üléshelyzetet; a ki- és beszállást nagyobb ajtók és alacsonyabb küszöbök segítik. Az első ülések nagyobbak és kényelmesebbek lettek, a kormányoszlop pedig négy irányban állítható. Mivel a váltókart áthelyezték a középső konzol alapjához, közelebb került a volánhoz, és némi hely a padlón is felszabadult.

A bőséges felszereltségi szintek csúcstechnikával találkoznak ebben az autóban. Például a szegmensben egyedülálló két rendszerrel: az egyik az adaptív sebességtartó automatika, amely tartja az előre beállított követési távolságot, a másik pedig az ütközés erejét mérséklő fékrendszer, amely – mielőtt erős fékezéssel és az első biztonsági övek megfeszítésével reagálna a kritikus helyzetre – többféle figyelmeztetéssel hívja fel a vezető figyelmét a veszélyre, ha az elfogadhatónál kisebb lenne a távolság a jármű és az előtte haladó autó között. Felszereltségtől függően rendelhető nyolc irányban elektromosan állítható vezetőülés, bőrkárpitozás, 18 colos könnyűfém kerekek, első és hátsó parkolóradar és tolatókamera is – mindezek jól jelzik, hogy a Honda a fényűzőbb felszereltségi szintek és azok vásárlói irányába terelgeti a CR-V modellt.


Felsőbb osztályba lép 2

valós idejű összkerékhajtású autó mozgatásáról egy 150 lóerős, kétliteres benzines vagy egy 2,2 literes, 140 lóerő teljesítményű dízelmotor gondoskodik. Mindkét erőforrás személyautós dinamizmussal ruházza fel a kocsit. Kezelhetősége is sokkal közelebb áll a személyautóknál megszokotthoz: a kormányzás közvetlenül reagál a vezető utasításaira, pontos az egyenesfutás, és az autó érezhetően agilis.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik