Élet-Stílus

Bejött a TV2-nek az Áll az alku

A múlt héten is a TV2 túlbonyolítottnak nem mondható táskanyitogatásáról elhíresült vetélkedő műsora volt a legnézettebb tévés produkció.

Közel 2,3 millió néző volt kíváncsi, hogy eltalálja-e az Áll az alku! versenyzője, melyik táska van teletömve pénzzel.

A nézettségi élbolyban van egy másik vetélkedő is, amiben ugyan nincsen pénzzel teli táska, viszont vannak kérdések. Vágó István Legyen Ön is milliomos című műveltségi vetélkedője, amióta műsoron van, stabil helyet vívott ki magának a népszerűségi élbolyban; ezúttal kétmilliós nézettségével bronzéremig jutott. A válaszok persze itt is pénzt érnek, és itt sem elhanyagolható szempont a szerencse, de nehezen lehetne Gundel Takács Gábor műsorával párhuzamba állítani.

Az RTL Klub lassan kezdi kiheverni a Győzike-show (hol van már a 2,5 milliós nézettség?) megszűnését. Az első nyolc helyezettből hét e kereskedelmi tévé produkciója. Csak az a fránya táskanyitogató ne verne rá a csatornára hétről hétre! Fábry Sándor múlt hét csütörtökön alig több mint kétmillió embernek nyomta a showdert, és ezzel ezüstérmes lett a listán.

Már többször előfordult, hogy a kedd este abszolút az RTL jegyében telik. Múlt héten is nagyjából 1,7-1,8 millió néző követte fél héttől a csatorna Híradótól a Barátok köztig ívelő műsorfolyamát. Ez nem elhanyagolható nézőszám, gondoljunk csak bele, hogy a tévézők 30 százaléka e csatorna Híradójából és a Fókusz című műsorából értesült a filmszemle eredményeiről, a politikusok vagyonnyilatkozatáról, vagy hogy Kupa Mihály beszólt a Magyar Nemzetnek.

A Top30-as listán továbbra sem található a két nagy országos kereskedelmi tévén kívül más csatorna.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik