Belföld

Panaszkönyv helyett verést kapott egy vendég a Király utcai KFC-ben

Megvert egy vendéget vasárnap este a Király utcai KFC gyorsétterem biztonsági őre. A megvert férfi, Szabó Zoltán, az Index tartalomfejlesztési vezetője a Facebookon számolt be a történtekről.

Azt írja, bár whiskykóstolásról érkezett az étterembe, nem volt részeg. Sokat állt sorban, de a pultnál az közölték vele, helyben már nem ehet, csak elvitelre adnak neki ételt. Szabó megjegyezte, hogy ezt akkor is közölhették volna vele, amikor beállt a sorba, és elkérte a panaszkönyvet.

A pultos, majd az időközben előkerülő üzletvezető is azt mondta, nincs panaszkönyv az étteremben, annak ellenére, hogy kötelező. Aztán felbukkant a biztonsági őr, és megkérdezte az üzletvezetőt, hogy dobja-e ki a panaszos vendéget az utcára. Az üzletvezető igennel felelt.

Az őr végigráncigálta a vendéget az éttermen, kilökte az utcára, majd ököllel az arcába ütött. Szabó ekkor elővette a telefonját, és közölte az őrrel, hogy vissza fog menni az étterembe, és megkérdezi az üzletvezetőt, hogy mindig így kezelik-e a panaszos ügyeket, és közben végig videózni fog.

Az őr ezután többször megütötte a vendéget, aki rendőrt hívott. Szabó azt írja, az őrt garázdaság vádjával előállították, őt pedig nyolc napon túl gyógyuló sérülésekkel látták el a balesetin. A száját több öltéssel varrták össze.

Szabó azt írja, nyilvános bocsánatkérést szeretne az éttermet üzemeltető AmRest Kft.-től, valamint 500 ezer forint kártérítést, amit egy jótékonysági szervezetnek ajánlana fel.

A HVG megkereste a céget az üggyel kapcsolatban. Juhász Nándor marketingvezető a lapnak azt mondta, ő is a Facebookon olvasott a történtekről, azt házon belül nem jelentették hétfő 11 óráig.

Juhász egyelőre nem akart érdemben nyilatkozni, de az eset teljes körű kivizsgálását ígérte. Azt mondta, Szabóval együtt szeretnék feltárni, mi történt, csak azután nyilatkoznak részletesen az ügyről.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik