Belföld

Majdnem teljesen sikerült bocsánatot kérnie a BKK-nak

Kerner Zsolt
Kerner Zsolt

¯\_(ツ)_/¯. 2017. 07. 22. 19:36

Korábban a témában:

De végül azért nem teljesen. A vezérigazgató Dabóczi Kálmán felszólította a T-Systems vezérigazgatóját, hogy segítsék a vizsgálatot, amit elrendeltek, majd azt írta, sajnálja, hogy ilyen lett az indulás. Végül bocsánatot kértek az utasoktól a kellemetlenségért.

A 18 éves fiatal feljelentéséért nem kért bocsánatot a BKK. Az tény, hogy a feljelentést a T-Systems tette, de a BKK kapta meg a fiatal levelét, és a levél után folyamatosan is komoly támadással vádolták.

Íme a teljes közlemény:

A BKK online értékesítési rendszerének bevezetése alatt kialakult helyzet tisztázására Tarlós István főpolgármester úr átfogó vizsgálatot rendelt el a főváros közösségi közlekedési rendszerének biztonságos és utasbarát működtetése érdekében. Minden rendelkezésre álló eszközzel segíteni, támogatni fogom a vizsgálat lefolytatását és a mielőbbi megnyugtató megoldás kidolgozását.

 

A BKK vezetőjeként felszólítottam a T-Systems Magyarország vezérigazgatóját, mint az online értékesítési rendszert kifejlesztő és üzemeltető szerződéses partner felelős vezetőjét a szükséges információk átadására és a jelentés elkészítésére. Kollégáimmal közösen még a hétvége során elkezdtük az adatok és dokumentumok összegyűjtését annak érdekében, hogy – mind a városvezetés, mind a közvélemény számára – mielőbb feltárhatók és megismerhetők legyenek a szolgáltatás megkezdésének körülményei, az indulás óta a rendszert ért informatikai támadások, illetve a rendszer biztonságos működése érdekében tett intézkedések és azok eredményessége.

 

Őszintén sajnálom, hogy a BKK online értékesítési rendszerének bevezetése problémákkal terhelt, higgyék el, engem és kollégáimat is az a cél vezérelt, hogy a közösségi közlekedést használók könnyen elérhető, gyors és ügyfélbarát megoldást vehessenek igénybe.

 

Elnézést kérek, hogy ez nem sikerült és számos utasunknak kényelmetlenséget, nehézséget okoztunk ezzel. A jövő hét folyamán kollégáimmal közösen megvizsgáljuk és kidolgozzuk az értékesítési csatornának bizalmat szavazó kedves utasainkat ért kellemetlenségek és esetleges egyéb hátrányok kompenzálásának legegyszerűbb módját.

 

A Budapesti Közlekedési Központ elkötelezett a fővárosi közösségi közlekedés továbbfejlesztése mellett, és remélem, sikerül hamarosan visszanyernünk azt a bizalmat, amelyet az elmúlt évek munkájával elértünk.

 

Dr. Dabóczi Kálmán vezérigazgató, BKK Zrt.

Közben született egy ilyen oldal is az interneten, amelynek valószínűleg az a célja, hogy Dabóczit lemondassa.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Charleroi, 2017. szeptember 19.
A Ryanair ír légitársaság repülőgépei a belgiumi Charleroi repülőtéren 2017. szeptember 19-én. A cég több mint 2000 járatát törölte, ebből 143 Belgiumból induló járatot pilótahiány, a légiforgalmi irányítás kapacitásának szűkössége, a sztrájkok, a kedvezőtlen időjárás, valamint a személyzet szabadságának kötelező kiadása miatt. (MTI/EPA/Stephanie Lecocq)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.