Belföld

Idén már 12,8 milliárdot költöttek kormánypropagandára

A Hír TV összeszedte, az elmúlt három évben milyen kampányokat indított a kormány és mennyibe kerültek ezek. A legújabb, Soros György nevető arcát ábrázoló plakátokra 5,7 milliárdot költöttek, ez az utóbbi évek második legdrágább kampánya. Amíg a kormány 2013-ban csak egy kampányra (“Magyarország jobban teljesít”) költött 800 milliót, addig

idén eddig már 12,8 milliárdot költöttek.

Ebből kijött volna a mentősök 10 százalékos béremelése (7,5 milliárd forint).

2014 óta a teljes kormányzati kommunikációra 50 milliárd ment el, ebbe beletartoznak a plakátok mellett az állami vállalatok reklámjai és rendezvényei.  2013 óta pedig csak a “kékplakátos” kampányokat számolva 25 milliárdot költöttek.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik