Belföld

Mindent vitt a „soha”, amikor Orbán álmáról kérdezték népét

Farkas György
Farkas György

újságíró, hírfőnök. 2017. 06. 28. 10:00

A kormányfő szerint pedig - részben - már teljesült is.

Lesz magyar foci? A Demokrata kérdésére a megkérdezettek alig 1 százaléka nem akart/tudott válaszolni, amit a hetilap úgy értékelt, hogy a labdarúgás valóban nemzeti ügy. Ugyanakkor a felmérésből az is kiderült, hogy – hiába dől a pénz – a társadalom nagyon borúlátó a magyar foci jövőjét illetően.

Ön szerint mikor éri el a magyar labdarúgás színvonala az európai szintet?

A megkérdezettek 55 százaléka felelte azt, hogy „soha”.

9 százalék mondta azt, hogy 5 éven belül.

15 százalék jósolt 10, 20 százalék 15 éves távlatot.

Néhány hete Orbán Viktor az állami sportcsatornán – két nappal az Andorra elleni szégyen után – egy felvett interjúban arról beszélt, hogy a magyar futballban azért mennek jól a dolgok, mert vannak akadémiák, ha pedig azokat még stabilizálják is, világszínvonalú lesz a magyar futball. (A kormányfő az állami rádióban már a mohácsi vereséghez hasonlította az andorrai szereplést, de bízott abban, hogy a válogatottnak sikerül talpra állnia.)

Arról, hogy a bíróság által is közpénznek nyilvánított taó-t, miként osztották szét az elmúlt években, korábban megírtuk, hogy a pénz csaknem fele focira ment. kaszáltak a kormánypárti politikusok kedvenc csapatai.

Irdatlan pénz a látványsportokra: 415 milliárdot öltek bele Orbánék
Évről évre nő az öt látványcsapatsportnak jutó taotámogatás összege: tavaly százmilliárd forint bevételről mondott le az állam a javukra – derül ki a 24.hu-nak megküldött adatokból.

Ehhez képest Brüsszelben az RTL Klubnak a miniszterelnök arról beszélt, hogy a kormány okos döntést hozott, amikor nem engedte a sportot és a politikát összekeveredni, mert politikai alapon nem lehet semmilyen sportot sem szervezni. 

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Charleroi, 2017. szeptember 19.
A Ryanair ír légitársaság repülőgépei a belgiumi Charleroi repülőtéren 2017. szeptember 19-én. A cég több mint 2000 járatát törölte, ebből 143 Belgiumból induló járatot pilótahiány, a légiforgalmi irányítás kapacitásának szűkössége, a sztrájkok, a kedvezőtlen időjárás, valamint a személyzet szabadságának kötelező kiadása miatt. (MTI/EPA/Stephanie Lecocq)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.