Brüsszel, 2016. június 30.
Az Európai Parlament által közreadott képen Soros György magyar származású amerikai üzletember, a New York-i Soros Fund Management befektetési társaság elnöke az EP fejlesztési, költségvetési, bel- és igazságügyi bizottságainak közös konferenciáján Brüsszelben 2016. június 30-án. (MTI/Európai Parlament/Philippe Buissin)
Belföld

Nem adja el Soros-interjúját az amerikai CBS az ECHO Tv-nek

24.hu
24.hu

2017. 05. 31. 12:31

Korábban a témában:

A CBS amerikai tévétársaság meggondolta magát, és nem adja el az Echo TV-nek egy Soros Györggyel készült interjú sugárzási jogát, írja a Magyar Idők.

Az 1998-ban készített Soros György-interjú adásjogára “egy készülő programjához volna szüksége a magyar televíziónak”.

A lap azt is írja, kezdetben úgy tűnt, hogy a CBS hajlandó az Echo TV rendelkezésére bocsátani a közel húsz éve készült Soros-interjú négy percét 35 ezer dollárért, de ehhez tájékoztatást kértek a keretül szolgáló program jellegéről, kontextusáról és egyéb jellemzőiről is.

Amikor az ECHO TV ismertette a tizenöt perces dokumentumfilm tervezett tartalmát, az amerikaiak úgy döntöttek, nem adják el a jogdíját.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.