Belföld

Komoly veszteséget termelt tavaly a Simicska-média

24.hu
24.hu

2017. 05. 31. 14:20

Korábban a témában:

Simicska Lajos sajtóvállalkozásai kivétel nélkül veszteségesek lettek az Orbán Viktorral való szakítás utáni első üzleti évben.

A hvg.hu a céges beszámolókra hivatkozva arról ír, a HírTv még 2015-ben is létező nyeresége eltűnt, árbevétele 2,7 milliárdra zuhant és 771 millió forint deficitet hozott össze.

Hasonló a helyzet a Magyar Nemzetnél: az újság 2016-ban 762 millió forint veszteséget könyvelt el, árbevétele pedig megfeleződött az egy évvel korábbihoz képest.

A Heti Válasz és a Lánchír Rádió is csak vitte a pénzt: előbbi 114 millió, utóbbi 102 millió forint veszteséggel zárta az esztendőt.

A lap megjegyzi, hogy Simicska hirdetési cégei ezzel együtt nyereségesek tudtak maradni, a Publimont például 432 millió forint pluszt hozott a konyhára tavaly.

útépítés (Array)
11 milliárd forintos nyereséggel zárta 2016-ot a "Kisközgép"
A tavalyi brutális, 125 milliárdos árbevétel 2016-ra a negyedére csökkent.
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2016. június 13.
Polt Péter legfőbb ügyész (b) és Matolcsy György, a Magyar Nemzeti Bank elnöke az Országgyűlés plenáris ülésén 2016. június 13-án.
MTI Fotó: Koszticsák Szilárd
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.