Belföld

Újabb félmilliárdért reklámozta volna az olimpiát a Fradi-vezér cége

Az európai uniós közbeszerzési értesítőben megjelent hirdetmény szerint a magyar főváros olimpiai pályázatáért felelős Budapest 2024 Nonprofit Zrt. 536,5 millió forint értékben keretmegállapodást kötött a HD Event & Promotion Kft.-vel és a Humán Telex Reklám Tanácsadó és Szolgáltató Kft.-vel nemzetközi és hazai rendezvényszervezési szolgáltatásokra.

A szerződést még január 25-én írták alá, a kormány február 22-én döntött a pályázat visszavonásáról.

A szerződés szerint a cégek feladata a Budapest 2024 olimpiai pályázat hazai és külföldi rendezvényeinek megvalósítása, az események eszközigényének megtervezése, legyártása valamint kisebb rendezvények, média highlight-ok megvalósítása.

FTC-vezér a pályán

Tavaly a Világgazdaság írta meg, hogy a Media Insight Médiaügynökség és a Humán Telex Reklám Tanácsadó és Szolgáltató Kft. kapta meg a 2024-es budapesti olimpia népszerűsítésének lehetőségét. A két cég egy olyan nyílt beszerzést nyert meg, amire csak ők jelentkeztek. A cégek összesen 900 millió forintot költhetnek el a Társadalmi párbeszéd az olimpiáért 2016 kampányra.
A Humán Telex egyik tulajdonosa, korábbi ügyvezetője Orosz Pál, aki az FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatója.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik