Belföld

Milliárdokat kampányol el a kormány, de a látogatottsági adatokra nem kíváncsiak

24.hu
24.hu

2016. 12. 08. 15:24

Korábban a témában:

Az átlátszó.hu kikérte a közadatigénylésben a Miniszterelnöki Kabinetirodától a Csetényi-cégekkel kötött szerződések mellékletében szereplő médiastratégiákat, remélve, hogy lesznek használható adatok a kormányközeli sajtótermékek olvasottságáról és látogatottságáról, azokat ugyanis hivatalosan senki nem méri, de még kérésre sem adják ki.

Összesen ötféle médiastratégiát kaptak.

  • Gazdaságélénkítő eredmények
  • Betelepítési kvóta
  • Gazdaságélénkítő eredmények
  • Népszavazás2016/ Tudta?
  • Népszavazás2016/ Üzenjünk Brüsszelnek

Csalódniuk kellett, konkrét számokat ugyanis ezek sem tartalmaznak. Azt viszont részletesen magyarázzák mindegyikben, hogy miért érdemes tévében, rádióban, közterületen, újságokban és interneten hirdetni. Nyilván, mert máshol nem is nagyon lehet.

Egyedül a betelepítési kvóta névre hallgató kampány médiastratégiájában szerepelnek a bevonni kívánt sajtóorgánumok. Itt is csak saccolni tudtak, a dokumentum szerint

az előzetes becslés alapján 13,5 millió AV érhető el.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

CANNES, FRANCE - MAY 21:  Nicole Kidman departs after the 'How To Talk To Girls At Parties' screening during the 70th annual Cannes Film Festival at on May 21, 2017 in Cannes, France.  Celebrities, fans and the movie world have descended on Cannes for this year's festival of the screen. For seventy years The Croisette Boulevard has always been the centre of athe place watch the rich and dandy and people from all walks of life to promenade.  (Photo by Christopher Furlong/Getty Images)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.