AppleMark
Belföld

Az Echo TV és a Századvég közös harcba szállt

24.hu
24.hu

2016. 09. 07. 08:12

A Népszabadság információi szerint a Széles Gábor tulajdonában lévő Echo TV-nél hetek óta azt beszélik, hogy új tulajdonos érkezhet hamarosan. Ezt az is megerősíti, hogy a tévénél látták a Századvég Alapítvány több vezető pozícióban lévő emberét, akik műsorszervezési tanácsokat is adtak.

Az Echo-Századvég együttműködés kereteiben két olyan műsor is indul, aminek állandó szereplője lesz a Századvég egy munkatársa.

A Népszabadság érdeklődött Széles Gábornál, tervezi-e a csatorna eladását az alapítványnak, illetve arról is, van-e együttműködés köztük. Széles megerősítette a közreműködést, de azt mondta, nem tárgyal a tévé eladásáról.

A lap információi szerint Széles és a Századvég azon dolgoznak, hogy nézőket hozzon el a Simicska tulajdonában lévő Hír TV-től. A csatorna ugyanis Orbán és Simicska “szakítása” óta kormánykritikussá vált, ugyanúgy, mint a Magyar Nemzet és a Heti válasz. A fideszesek el is pártoltak ezektől a médiumoktól, de nem mentek át se az Echo TV-hez, sem a Magyar Hírlaphoz – ami szintén Széles tulajdona. Utóbbiak vesztesége az elmúlt öt ében másfél milliárd forint.

Piaci pletykák szerint a Hír TV átkerülhet az alapcsomagokból a drágább, jóval kevesebb nézőt elérők közé, vannak, akik szerint az Echo TV kerülhet a helyére. Ez nehezen magyarázható lenne, mivel a Hír TV átlagos közönségaránya júliusban nagyjából 105 ezer néző volt, az Echo TV mindössze 16-17 ezer.

 

 

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind