A Portfolio gazdasági konferenciája Budapesten
Belföld

Lejáratták Spéder ügyvédjét: 1800 forintot kell fizetnie a kormányközeli lapoknak

24.hu
24.hu

2016. 07. 25. 16:52

Korábban a témában:

Közvetlenül a Spéder Zoltán ellen indított hadjárat előtt az ügyvédjét támadta meg a kormányoldali médiagépezet, írja a hvg.hu. Bodolai László sajtóperekben képviseli az FHB elnök és Index tulajdonos Spédert.

Az ügyvéd beperelte azokat a lapokat, ahol őt megrágalmazták, meg is nyerte ezeket. A HVG-nek azt mondta, az mindenképpen egy új irány, hogy az ügyvédeket is elővették, hiszen eddig úgy tekintettek rájuk, mint akik a munkájukat végzik. Bodolai is meglepődött azon, hogy a Magyar Időkben, a 888.hu-nál, és a Ripost-nál is azt látta, vele foglalkoznak. 

Bodolai feladata az volt, hogy a cégbíróságon bejelentse az Index tulajdonos cégeinél történt változásokat. Ezt a kormányközeli lapok úgy állították be, mintha nem a hírportál, hanem offshore cégek bejegyzését intézte volna, neki viszont soha nem volt köze offshore céghez.

Bodolai, a róla hamis híreket íróktól helyreigazítást kért, ez viszont nem történt meg, így beperelte őket. Később ezek a lapok végül egyezséget kötöttek az ügyvéddel egy tárgyaláson, megírták a helyreigazítást.

Az ügyvéd magánéletében is turkáltak kicsit, azt nyilatkozta,

rejtett számról felhívta egy magát médiánál dolgozónak beállító ismeretlen az egyik közeli hozzátartozómat, és arról akarta kérdezni, mit szól ahhoz, hogy viszonyom van egy kolléganőmmel. Hiába hazugság, akkor is elképesztő, hogy erre a szintre is lemennek.

A Ripostnak 95 ezer forint perköltséget kell fizetnie az elsőfokú ítélet alapján. A 888.hu-nak és a Magyar Időknek külön-külön

1800 forintot kell átutalni az államnak.

A 888.hu esetében ezt a Modern Média Group Zrt.-nek kell befizetnie, ami Habony Árpád tulajdona.

 

 

 

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.