andy vajna és habony árpád (Array)
Belföld

Habony nem tud veszíteni, médiavállalkozása százmilliókat fialt

24.hu
24.hu

hírgyáros. 2016. 06. 03. 08:57

A Népszabadság nézte meg, hogyan teljesítettek az előző adóévben a a kormánypárti média felépítésével megbízott, Fidesz-közeli médiavállakozók. A lap szerint a felvásárolt vállalkozások nem muzsikáltak jól, az új befektetések azonban – az októberben indult Faktor.hu kivételével – nyereséget termeltek. A hírportál 78 millió forint veszteséget halmozott fel.

Szépen teljesített Habony Árpád miniszterelnöki tanácsadó és Győri Tibor, volt miniszterelnökségi államtitkár cége, a Modern Media Group Zrt. 803 millió forintos forgalommal és 204 millió forintos nyereséggel büszkélkedhet. A Modern Media Group Zrt. a május végén megjelent, ingyenes terjesztésű hetilap, a Lokál és a szeptemberben indult 888.hu kiadója. Az Ómolnár Miklós alapította Ripost.hu is nyereséges volt.

A New Wave Media-csoporthoz tartozó VS.hu mérlegei még nem nyilvánosak, így egyelőre nem tudni, mekkora profitra tett szert a Magyar Nemzeti Bank alapítványaitól 600 millió forintos támogatást elnyerő cég.

A felvásárolt cégek a Népszabadság összesítése szerint egyelőre csak viszik a pénzt:

  • az Andy Vajna érdekeltségébe tartozó TV2 5,5 milliárdos veszteséggel zárt
  • 360 milliós veszteséget halmozott fel a New Wave által 4,2 milliárd forintért megvásárolt Origo
  • a Századvéghez tartozó, korábban Napi Gazdaság néven futó, majd politikai lappá alakított Magyar Idők sem húzhatja ki magát: 343 millió forintos hiánnyal kell szembenézniük.

 

 

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.