Szaniszlo-Ferenc(960x640).jpg (Szaniszló Ferenc)
Belföld

Kitették Szaniszló Ferencet az Echo TV-ből

24.hu
24.hu

2016. 06. 02. 17:31

Pedig sokan nézték a műsorát, amelyben Nógrádi Györggyel is értekezett az agyhullámokat befolyásoló és rakétákat leszedő sugarakról.

A Fidesz-közeli Pesti Srácok úgy értesült, hogy az Echo TV felmondott Szaniszló Ferencnek, aki hétről hétre szórakoztató összeesküvés-elméletekkel traktálta a nézőket Világ-Panoráma című műsorában.

Egyebek mellett értekezett arról, hogy a Germanwings-gép katasztrófáját távvezérléssel okozhatták, hogy megfélemlítsék az oroszokhoz közeledő német vezetést, és arról is, hogy az Iszlám Államot a balliberális nyugat hozta létre, ami amúgy is kihasználja a mórokat. De vendégül látta Nógrádi György „biztonságpolitikai szakértőt” is, aki magabiztosan állította, hogy a HAARP sugaraival befolyásolják az emberi agy hullámait, egy hadsereg működését is meg tudják vele akadályozni, de rakétát is le lehet vele szedni, ha arra szottyan kedve az amerikaiaknak.

Szaniszló körül a legnagyobb botrány az volt, amikor Balog Zoltán emberminiszter Táncsics-díjjal tüntette ki, majd azzal szabadkozott, hogy nem is ismerte a műsorvezető munkásságát, és mivel vissza nem vehette a kitüntetést, azt kérte tőle, adja önként vissza. Szaniszló egy parádés műsort szentelt az ügynek, amiben az amerikai nagykövetnek üzente meg, hogy „viheti haza a Táncsics-díjat”.

Szaniszló Ferenc egyébként a Széles Gábor tulajdonában lévő Echo TV meghatározó arca volt, az ő műsora volt az egyik legnézettebb a csatornán, amelynek az év eleji adatok szerint 0,2 százalék a közönségaránya – emlékeztet a Pesti Srácok, amely szerint így magyarázatra szorul, miért kell távoznia a műsorvezetőnek.

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.