Belföld

A Felcsút kiesett, de a támogatók maradnak

Az NB I utolsó fordulójában kiesett Orbán Viktor csapata, ha nem történik valami egészen váratlan, akkor a Felcsút a következő szezont az NB II-ben kezdi.

A Népszabadság a pénteki számában annak próbált utána járni, hogy a megannyi szponzor és támogató közül ki gondolja úgy, hogy a másodosztályba már nem követné a csapatot.

A Puskás Akadémia honlapján nem különülnek el egymástól, hogy ki támogatja az utánpótlást és ki a felnőtt csapatot, ezért a lap megkereste a PAFC-ot, de ők nem segítettek.

Körkérdést küldtek a szponzoroknak, az OTP azt válaszolta, ők csak az utánpótlást pénzelik, „a felnőtt labdarúgócsapat fenntartására, az azzal kapcsolatos költségekre nem fordítható” a tőlük érkező támogatás.

Szintén csak a fiatalokat támogatja a Magyar Suzuki Zrt. és a Mol is, de konkrét összegeket egyikük sem mondott.

A Stadler Trains Magyarország Vasúti Szolgáltató Kft. igazgatója azt mondta, a cége által nyújtott támogatások közül csak a páholybérlés van összefüggésben azzal, hogy a csapat kiesett az élvonalból, de azt Dunai Zoltán nem mondta meg, hogy két éve mennyiért béreltek 14 fős VIP-páholyt.

A másodosztályban nyilván mások lesznek a páholyok árai, várják a Felcsút árajánlatát.

A CBA csak annyit mondott, az alapítás óta támogatják az akadémiát.

A Strabag is szponzor, ők egyedüliként foglalkoztak azzal, hogy a csapat a másodosztályban folytatja. Sajnálják a kiesést, bíznak a további sikerekben. A kudarc nem változtat azon, hogy támogatják a Felcsútot, mert hosszú távra terveznek.

A cégnél ugyanakkor várják „a szezonban történtek objektív szakmai elemzését” és szakmai terveket a jövőre nézve.

Ezek ismeretében fognak dönteni a további támogatás mértékéről és módjáról.

A Mészáros Lőrinchez köthető cégek, a Coca-Cola és a Pharos 95 Kft. nem válaszoltak a lapnak.

Frissítés – 16:15

Cikkünk megjelenése után megérkezett a Coca-Cola válasza, amit változtatás nélkül teszünk ide.

A Coca-Cola Magyarország elkötelezetten népszerűsíti a rendszeres testmozgást, az aktív, sportban gazdag életmódot, továbbá szabadidősport-rendezvényeket szervez és támogat, azért, hogy mindenkinek lehetőséget adjunk a mozgásra. Mindezeket fogja össze cégünk 2005-ben útjára indított Coca-Cola Testébresztő programja. A Coca-Cola Testébresztő – szakmai és civil partnerek bevonásával – az elmúlt 10 évben mintegy 50 sportágban, több mint 500 sport- és szabadidős rendezvényen 3,3 millió embert mozgatott meg. A Coca-Cola Testébresztő ezzel hazánk legnagyobb vállalati szabadidősport kezdeményezésévé nőtte ki magát. Cégünk többi közt a Magyar Labdarúgó Szövetséggel közösen rendezte meg a középiskolások kispályás focitornáját a Coca-Cola CUP-ot, továbbá szponzorációs és terméktámogatással segíti a Puskás Ferenc Labdarúgó Akadémiát. A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. a Puskás Ferenc Labdarúgó Akadémia tevékenységét nem támogatta társasági adójából.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik