Belföld

Helyreigazítás

24.hu
24.hu

2016. 05. 09. 18:00

A 2016. április 22.-én internetes oldalunkon megjelent, „Andy Vajna berágott, bajban a hírigazgató” című cikk állítása nem felel meg a valóságnak.

A cikkben valótlanul állítottuk tényként, hogy Andy Vajna berágott és két hete szűk körben szóvá tette, neki sem tetszik, ami a csatornánál történik az új hírigazgató kinevezése óta.

A cikkben valótlanul állítottuk tényként, hogy a tulajdonos elégedetlen volt a botrányos riportokkal, a nézettséggel, a kirúgásokkal és azok álságos kommunikációjával.

A cikkben valótlanul állítottuk tényként, hogy a TV2-ben az is felmerült, hogy még próbaidejét sem tölti ki Kökény- Szalai Vivien, aki stílust is váltott.

A cikkben valótlanul állítottuk tényként, hogy a hírosztályon továbbra is feszült a helyzet, mindenki a túlélésre játszik, kerüli a lehetséges konfliktusokat a hírigazgatóval, aki állandóan a nézettségi adatokat lesi, egyelőre értetlenül.

Ezzel szemben a valóság az, hogy Andy Vajna soha nem adott hangot elégedetlenségnek a TV2 hírosztályán Kökény-Szalai Vivien kinevezése óta történt riportok, személycserék és ezek kommunikációját illetően. A TV2-ben soha nem került szóba, hogy Kökény-Szalai Vivient a próbaideje lejárta előtt felmenthetik pozíciójából. A hírigazgatóságon senki nem játszik túlélésre elkerülve a konfliktusokat Kökény-Szalai Viviennel.

 

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.