Belföld

Matolcsy unokatestvérének nincs is köze a VS.hu kiadójához

Farkas György
Farkas György

újságíró, hírfőnök. 2016. 04. 25. 16:02

Miután gyakorlatilag kiürült a szerkesztőség, érkezett egy cáfolat.

 

A VS.hu-nál tömeges felmondást váltott ki, hogy az MNB-nek a múlt héten nyilvánosságra kellett hoznia alapítványai költéseit, és kiderült, hogy kiadójuk is a támogatottak között volt. Ezt követően közleményt adott ki a VS.hu és az Origo kiadója.

Az elmúlt napokban megjelent híradásokban téves információk jelentek meg a New Wave Media Kft. és New Wave Production Kft., valamint a tulajdonában levő Origo és Vs.hu hírportálok tulajdonosi hátteréről. A híresztelésekkel szemben a tény az, hogy Szemerey Tamás eddig sem volt és jelenleg sem tulajdonosa, sem az említett két cégnek, sem a hozzájuk bármilyen formában kapcsolódó portáloknak. Ennek okán azon feltételezések is teljességgel megalapozatlanok, amelyek összefüggéseket láttatnak a rokoni kapcsolatok és a Magyar Nemzeti Bank alapítványai által a fenti cégeknek folyósított támogatások között.

Szemerey Tamás – mint korábban megírtuk – valóban csak csak áttételesen hozható összefüggésbe az MNB-alapítványok által támogatott kiadóval, amely néhány hónapja vette meg az Origót.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2017. május 27.
A bajnok Budapest Honvéd játékosai a magasba dobják az olasz Marco Rossi vezetõedzõt az OTP Bank Liga utolsó, 33. fordulójában játszott Honvéd - Videoton FC labdarugó-mérkõzés végén a kispesti Bozsik József Stadionban 2017. május 27-én. A Honvéd 1-0-ra gyõzött, ezzel megszerezte története 14. bajnoki címét.
MTI Fotó: Koszticsák Szilárd
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.