Belföld

Elárulták, mit kell tenniük a Tesco Mobile ügyfeleinek

24.hu
24.hu

2016. 02. 25. 17:40

A hang- és SMS-szolgáltatás további használatához például semmit. Ha nem tetszenek az új feltételek, szerződést is bonthatnak.

Automatikus lesz a szolgáltató-váltás, csak egyes szolgáltatások frissítését kell elvégezniük a Tesco Mobile ügyfeleinek, akik a Vodafone-hoz kerülnek – derül ki a Tesco által közzétett tájékoztatóból.

A váltás április 6. és 16. között történik majd. A hang- és SMS-szolgáltatás további használatához semmit nem kell tenni, az internet-, MMS- és hangposta-beállításokat ugyanakkor frissíteni kell. Erről az ügyfelek SMS-ben, a változatlanul megmaradó telefonszámukra kapnak tájékoztatást.

Egyes tarifák a szolgáltató-váltás után is elérhetők maradnak, egyes opciók és feltételek viszont megszűnnek. A feltételek egyoldalú szerződésmódosítással változnak, így az ügyfelek számukra hátrányos változás esetén az értesítés kézhezvételét követő 15 napon belül, azonnali hatállyal felmondhatják szerződésüket. Egy tavalyi jogszabály-módosítás értelmében a kártyás előfizetés megszűnésekor a szolgáltatók a fel nem használt összeget kérésre kötelesek lesznek visszafizetni az ügyfélnek.

Április 1-től már nem lehet új előfizetést kötni a Tesco Mobile-nál, április 5-től a szolgáltatás átadásáig pedig nem lehet a meglévő feltöltőkártyás tarifákhoz egyenlegfeltöltést vásárolni.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

A prostitute waits for customers in her room at
a brothel in Frankfurt am Main, Germany, 12 July 2017. Photo: Andreas Arnold/dpa
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.