Belföld

Helyreigazítás

24.hu
24.hu

2015. 12. 23. 10:58

A 24.hu internetes portálon 2015. december 02. napján 13 óra 02 perckor „Szerkesztőket rúgtak ki az MTVA-tól” címmel megjelent cikkünkben valótlanul állítjuk, hogy az MTVA a Híradó.hu szerkesztői közül három embernek mondott fel.

Ezzel szemben a valóság az, hogy a Híradó.hu-nál dolgozó munkavállalók nem az MTVA munkavállalói, így munkaviszonyukkal kapcsolatosan az MTVA-nak döntési jogköre nincs.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.