Belföld

Ruhaneműk gyulladtak ki egy budapesti lakásban

24.hu
24.hu

2015. 12. 22. 21:54

A XI. kerületbe riasztották a tűzoltókat, a lakásban nem volt senki.

Tűz volt kedden este egy társasházban a XI. kerületben. A Hamzsabégi úton, egy negyedik emeleti lakásban ruhaneműk kaptak lángra – közölte a Katasztrófavédelem.

A tűzoltók behatoltak a lakásba, ahol egy vízsugárral megfékezték a lángokat és nekiláttak az átszellőztetésnek. A lakásban nem volt senki.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

3094101 05/08/2017 A Russian fan during the 2017 IIHF World Championship group stage match between the German and Russian national teams. Alexey Kudenko/Sputnik
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.