Belföld

Tűz egy somogyi házban, megsérült egy gyerek is

24.hu
24.hu

2015. 11. 04. 14:57

Tűz ütött ki egy ház konyhájában szerda délután Nagyberényben. A tűzoltókat az Árpád utcába riasztották.

A siófoki hivatásos tűzoltók egy vízsugárral fékezték meg a lángokat. A mentők egy felnőttet könnyű égési sérülésekkel, míg egy gyermeket megfigyelésre szállítottak kórházba – közölte a katasztrófavédelem.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

NEW YORK, NY - MAY 18: Outside the Fox News studios, a news ticker displays news of the passing of Roger Ailes, May 18, 2017 in New York City. Ailes, founder and ex-CEO of Fox News, passed away on Thursday morning at age 77. (Photo by Drew Angerer/Getty Images)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.