Belföld

Folyamatosan nő a Napfényfürdő népszerűsége

A szegedi Napfényfürdő Aquapolis 2010-ben nyitotta meg kapuit és rekordévet zárt 2013-ban.

A fürdőkomplexum a 4. évében majdnem félmillió vendéget fogadott. A forgalom és a bevételek közel 10 százalékos emelkedéséhez jelentősen hozzájárult a 2012 szeptemberében bevezetett biometrikus bérletek népszerűségének további növekedése, a kiemelt rendezvények látogatottsága, valamint a gyógyászati- és wellness szolgáltatások megnövekedett igénybevétele. 25 százalékkal nőtt az egyéni gyógykezelések száma.

2013 februárjában a Napfényfürdő az országban hatodikként, de a fürdők közül elsőként kapott Fogyasztóbarát Tanúsítványt a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságtól, egy hónapra rá, márciusban, a Magyar Fürdőszövetség Minősítő Bizottság 5 csillagosra minősítette a négyévszakos vízivárost.

2013-ban az ötcsillagos fürdő látogatóinak kb. 60 százaléka belföldi vendég volt, 30-35 százaléka Szerbiából és Romániából, a fennmaradó rész Nyugat-Európából érkezett.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik