Belföld

Épp megél az István, a király

A jegyeladások éppen eltartják az István, a király produkciót, nagy nyereségről azonban szó sincs.

Időarányosan nem hozott igazi profitot az István, a király, ám a produkciót képesek voltak a jegyeladások eltartani. A közbeszédben keringő, a darab extra bevételeiről szóló pletykákat tette helyre Rosta Mária producer a Napi Gazdaságban.

A darabot negyvenezren látták élőben: a három szegedi előadáson összesen 12 ezer néző volt, a főpróbán pedig hatszáz, az Aréna két előadására és a főpróbára pedig összesen 28 ezer jegyet adtak el. A szegedi és a budapesti előadások között eltelt kilenc nap alatt − az Imédia Kft. adatai szerint − több mint 34 millió internetes kattintást regisztráltak a produkcióval kapcsolatban megjelent írásokra. Augusztus 20-án este pedig több mint nyolcszázezren nézték végig a darabot az RTL Klub adásában, s az online “követéseknek” is köszönhetően mára mintegy egymillió azoknak a száma, akik részesei voltak az előadásnak.

Az előadást így a nézők tartották el, s ez a produkció bebizonyította, hogy működik a vásárlói piac is, főleg ilyen kulturális esemény kapcsán − emelte ki Rosta Mária.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik