Belföld

Ismét nyert a Factory

A szegedi ügynökség ezúttal a balástyai uniós csatornaberuházás kommunikációs kampányát csinálja.

A Factory Creative Studio végzi a napokban induló uniós támogatású balástyai szennyvíz-csatornázási és szennyvíztisztítási beruházás tájékoztatási tevékenységét – értesítette a Szeged24-et a szegedi ügynökség kommunikációs és PR-vezetője. Nyemcsók Éva arról számolt be: a cég rendezi az uniós program nyitórendezvényét októberben. Ezen kívül többek közt szórólapokon és akadálymentes verzióban is elérhető honlapon tájékoztatja a lakosságot a beruházás előrehaladásáról. Ezzel párhuzamosan biztosítja, hogy mindenkihez eljussanak a csatornázással kapcsolatos hírek. A szegedi ügynökség legutóbb a DM kommunikációs tenderét nyerte meg.

Balástya korábban létrehozott szennyvízgyűjtő és -tisztító telepe mára elavult, nem felel meg a hatályos környezetvédelmi előírásoknak: a tárolómedencék szigetelése nem megfelelő, az átszivárgó szennyeződés károsítja a talajt és a felszín alatti vizeket, és sokan illegálisan engednek a hálózatba szennyező anyagokat. A község népességének növekedésével nagyobb feldolgozási kapacitásra van szükség. A beruházás során ezért egy új szennyvíztisztító telepet alakítanak ki, valamint bővítik és átalakítják a csatornahálózatot.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik