Belföld

Prémium szolgáltatások Erste ügyfeleknek

A prémium szolgáltatás tőlük nyugatabbra már a mindennapi banki szolgáltatások elengedhetetlen része. Magyarországon most ismerkedik vele ügyfél és pénzintézet egyaránt. Hazánkban az Erste Banknál már az ország teljes területén, 26 bankfiókban elérhető ez a szolgáltatás, mely személyes bankárt, diszkrét fióki ügyintézést, speciális számlacsomagot és assistance szolgáltatást foglal magában.


Az Ersténél a prémium szolgáltatás lényege, hogy komplex megoldásokat nyújtanak azon ügyfeleknek, akik teljes körű, kiemelt banki szolgáltatásokat keresnek. Ők személyre szabott konstrukciót és szélesebb termékpalettát kapnak, hiszen fontos, hogy ezek az ügyfelek pénzügyeiket kényelmesebben intézhessék.

Egy banki prémium szolgáltatás persze nem merül ki abban, hogy kávéval kínálják az ügyfelet, ennél jóval többről van szó. Az Ersténél például a szolgáltatáscsomag egy forintban és egy szabadon választott devizanemben vezetett folyószámlát, hozzájuk kapcsolódó TeleBank, NetBank és Prémium bankári telefonszolgáltatást, értékpapírszámla-vezetést, díjmentes csoportos és elektronikus utalásokat, kedvezményes MasterCard Gold bankkártyát, díjmentes SMS-szolgáltatásokat és szélesebb befektetési termékpalettát, személyre szabott pénzügyi tervezést biztosít. Külön említésre méltó a csomag kényelmi eleme, az Erste Prémium Assistance Szolgáltatás. Ez az élet minden területén segítséget nyújt, például háztartási hibaelhárítás esetén. Az Ersténél biztosak abban, hogy prémium ügyfeleik értékelik azt, ha váratlan helyzetekben megbízható és gyors megoldást kínálnak nekik a nap 24 órájában.

A prémium szolgáltatás igénybevételéhez elég, ha valaki két feltétel közül legalább egynek megfelel: havonta legalább nettó 300 ezer forint jóváírás Erste bankszámlán, vagy legalább 10 millió forint megtakarítással az Erste Banknál vagy az Erste Befektetési Zrt-nél.

További információ: premium.erstebank.hu

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik