Belföld

A közmédiában nem hír a közmédiás elbocsátás

Kustánczi Norbert
Kustánczi Norbert

f.sz., p.n.d.. 2011. 07. 07. 09:08

Sem a Magyar Televízió híradójában, sem a Kossuth Rádió műsorában nem számoltak be a közmédiában szerdán kezdődött elbocsátásokról. Bethlen János, a Ma Reggel műsorvezetője volt csaknem az egyetlen, aki egyáltalán megemlítette a kirúgásokat. Ő a reggeli élő műsor lapszemléjében egy mondattal utalt arra, hogy a Népszabadság írt róluk.

A Népszabadság többek közt egy szerkesztőségi cikkben emlékezik meg a történtekről “Irgalmatlanok – kirúgások Orbán beszédének másnapján” címmel, utalva a miniszterelnök keddi európai parlamenti beszédére.

A Magyar Nemzet internetes oldalán a legutóbbi hír a témában még július 5-én született550 főt bocsát el az MVTA” címmel.

A Népszava “tisztogatásként” jellemzi a csütörtökön kezdődő közmédiás karcsúsítást. Szerintük “a legkülönbözőbb díjjal, elismeréssel rendelkező munkatársak lettek most munkanélküliek”.

A Magyar Hírlap internetes oldalán bár keresőmezőt nem találtunk, a Google szerint itt sem írtak a történtekről.

A Facebookon egyébként már elindult a szerdai közmédiás bojkottra felszólító FB-csoport ellenoldala, a “Hallgatom és nézem a közmédiát – egyetértek annak átalakításával” című közösség, melynek egyelőre kevesebb, mint huszad annyi tagja van, mint a kirúgások ellenzőit tömörítő csoportnak.

Szerdán egyébként főleg a rádiósokat, a köztévéből pedig inkább a háttérembereket, a gyártásért felelős munkatársakat bocsátották el. Csütörtökön azonban a hír- és a szórakoztató műsorok szerkesztői, felelős szerkesztők, riporterek és műsorvezetők kerülnek sorra.

Legfrissebb videó mutasd mind

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.