Belföld

BKV és PR, avagy a cáfolatok cáfolatai

24.hu
24.hu

2010. 03. 16. 14:41

A tanácsadó a piaci ár feléért dolgozott, napi 60 ezret kapott.

A Sawyer-Miller Group nevű PR-cég vezetője szerint nem Antal Attila idején kaptak féléves megbízást a BKV-tól. Bruck Gábor a NOL.hu-nak azt mondta, helyreigazítást kér a fidesz.hu és a TV2 szerkesztőségétől, ügyvédje pedig még ma megteszi a jogi lépéseket a Magyar Nemzet múlt szombati számában megjelent Antal Attila-interjúban elhangzottak miatt.

Bruck Gábor közölte, hogy féléves megbízatásuk a közlekedési vállalattal 2008. április 1-jén köttetett, amikor nem Antal, hanem Balogh Zsolt volt a BKV vezére. Mint mondta: nem igaz az sem, hogy hatvanezer forintos óradíjat kapott volna. Ez a napidíj összege volt, amely a piaci árnak egyébként a fele – tette hozzá.

Korábban a Magyar Nemzetnek a volt vezérigazgató azt mondta: a főpolgármester kérésére bővítették ki a PR-cég szerződését. Ezt korábban minden érintett cáfolta, de a BKV kommunikációs igazgatója, Székelyné Pásztor Erzsébet megerősítette a megbízás tényét. A szerződést Balogh Zsolt akkori vezérigazgató-helyettes szignálta, de az aláírás idején hivatalosan még Antal Attila volt a BKV vezérigazgatója.

Korábban Antal Attila “alaptalan vádjai” miatt már pert helyezett kilátásba a főpolgármester és Antal Attila egyik elődje Aba Botond is.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Fotó: 24.hu/Fülöp Dániel Mátyás
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.