Belföld

Régi-új logót kapott a sporttárca

Némileg megújult a Gyermek-, Ifjúsági és Sportminisztérium arculata – közölte a tárca.

Az átalakítás során megmaradt az ismert azonosító jel, ám „frissebb, korszerűbb és egyszerűbb megjelenéssel” – jellemzi a tárca saját új logóját.



Régi-új logót kapott a sporttárca 1

Az új logó

Az arculatfrissítést az Allison & the Whizz Reklámügynökség végezte el, ugyanaz a cég, melynek jogelődje a minisztérium korábbi, 1999-es alapítása óta használt arculatát tervezte. A hatályos szerzői jogi törvények és reklámetikai elvek szerint az arculati elemek módosítását csak az eredeti megjelenést tervező cég végezheti el – áll a minisztérium által kiadott közleményben.


A logotípia átalakítása, az új arculati kézikönyv megtervezése és elkészítése bruttó 850 ezer forintba került.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik